"מסע נשי" בקשמיר ולדאק | 23 ליולי – 8 לאוגוסט 2023

"מסע נשי" בקשמיר ולדאק | 23 ליולי – 8 לאוגוסט 2023

טיול עומק חווייתי בגג העולם –  7 יום במרומי רכס ההימלאיה בהובלת דורון בן חיים, דניאל נוה וריקי כהן

חברות יקרות,
אנחנו יוצאים לטיול שטח איכותי ומעמיק שישתרע מנופי גן העדן של קשמיר ויימשך עד לממלכת לדאק שבמרומי רכס ההימלאיה, עם טבע פראי ומפתיע, מנזרים מבודדים, כפרים בין יערות העד, מפגשים עם נשים ואנשים, תרבות נדירה, טקסים ופסטיבלים מיוחדים ועם חיבור לרוח ולנפש.
אתן מוזמנות לחוויה…

צילום: דורון בן חיים.

15 ימי טיול מלאים, הכוללים 15 לינות בטיול (יום 1 + יום 17 הינם ימי הטיסות הבינלאומיות).
שימו לב: תהיה התאקלמות מתונה וידידותית לגובה שהטיול עובר בו, היא חלק מובנה בתוכנית הטיול ומתאימה לכל אדם בריא בכל גיל.

  • הטיול בלדאק שם דגש על מפגש עמוק ומגע ישיר של המטייל עם השטח ותושבי המקום .
  • בלדאק ניסע בג'יפים מרווחים ונוחים (עד 3 מטיילות ברכב + נהג מקומי).
  • הטיול יתנהל בקצב נינוח ויינתן זמן משמעותי בכל מקום. בהדרכת דורון נשלב הליכות, נבקר באתרים וניפגש עם ה מקומיים. ריקי תפגיש אותנו עם הנשים המקומיות ויחד עם דניאל נתנסה בהתבוננות פנימית בטבע זמן "התהוות" ונשמע הרצאות מרחיבות נפש ורוח…
  • רמת מקומות הלינה סבירה עד טובה לכל אורך הטיול, כולל לילה אחד בבתי סירה מפנקים המעוצבים בסגנון קשמירי מלכותי.
  • הטיול במתכונת "הכל כלול" ובכלכלה מלאה

 

תכנית הטיול:

יום 1, 23.7 מתל אביב אל דלהי:
נצא בטיסת לילה, עם חברת אייר אינדיה, מתל אביב אל דלהי. ההמראה מתל אביב מתוכננת לשעה 22:10

יום ,2 24.7 סרינגאר Srinagar – עמק קשמיר Kashmir ובית הסירה:
הבוקר ננחת בדלהי, ונמשיך בטיסת פנים אל סרינגאר, בירת קשמיר, אליה נגיע בצהרים.
כאן נתמקם בבית הסירה – חוויה ייחודית ומפנקת. נצא לשייט בתעלות העיר ובאגם בסירת 'שיקארה'. נחווה את יופיה של העיר סרינגאר ואת סמטאותיה מתוך תעלות המים, סביבנו פרחי הלוטוס, הנופר וערוגות של חקלאות הצפות באגם.
הלינה בבית סירה, באגם יפהפה, בגובה של כ – 1800 מטר.

ימים 3 – 4 – 5 – ,6 25-28.7 האזור הכפרי של קשמיר:
קשמיר היא גן עדן עלי אדמות – הטבע נמצא כאן במלוא עוצמתו: יערות ארזים, נופי פסגות, קרחונים וכרי מרעה רחבים , הרים ונהרות, בשילוב אנשים חביבים ומכניסי אורחים. בארבעת ימים אלו, נטייל ברכב וברגל במרחבי חבל ארץ מרהיב זה. נהלך ביערות עד בין ארזים בוהקים בירוק עז, נצפה בפסגות המושלגות הלבנות, בקרחונים ובמצוקים אדירי המימדים, נבקר בכפרים ציוריים ונתארח בהתיישבויות הרועים.
בימים אלו הלינות באתרי נופש, בתי הארחה עממיים, באזור הכפרי של קשמיר – 4 לילות , בגבהים
של 2500 – 2800 מטר.

ימים 7 – 8 – 9 – ,10 29.7-1.8 מערב לדאק Ladakh ועמק שאם Sham:
עם בוקרו של היום השביעי, נשכים לצאת אל חבל לדאק. נצא בנסיעה מזרחה ונחצה את מעבר הז'וז'י-לה La Zoji, 3,530 מ' גובהו. עם כל פיתול בדרך, הצמחייה תתדלדל ובאחת ניכנס אל נופי המדבר הגבוה, המרשימים בעוצמתם. במהלך ימים אלו נבקר בעמק 'למה -יורו' Lamayuru. עמק
זה, הנקרא גם "ארץ הירח", הינו ביטוי אמיתי ליכולות היצירתית של הטבע. הרוח מפסלת כאן באומנות מרשימה תמונת נוף קסומה וייחודית למקום. ב למה-יורו, נמצא גם אחד ממנזרי לדאק הראשיים, עם 'גומפה' Gompa מרשימה, כמו ניצבת בראש הסלע. ניכנס אל עמק חבוי ונבקר את כוכי המתבודדים. נשוחח עם נזירים ונשלב ביקור במנזר של נזירות. נבקר גם בעמק שאם Sham שלאורך נהר האינדוס Indus. נלך בין שדות פוריים ונבקר בבתי הכפר. נהנה מאירוח מסביר פנים ומארוחה מסורתית בבית משפחה.

הלינה בריזורטים במערב לדאק – 4 לילות, בגבהים של 3,100 – 3,600 מטר.

יום ,11 2.8 אלצ'י Alchi – לה Leh:
היום נבקר ב"אלצ'י" Alchi, כפר יפה המשמר מסורת בודהיסטית עתיקה. נשוטט בסמטאות הכפר ונבקר במכלול מנזריו העתיקים, על ציוריהם ועבודות העץ המרשימות שנשתמרו זה כאלף שנה.
נצפה כאן בהתמזגות "נהר הזנסקר" Zanskar עם נהר האינדוס ונעצור בפינות נוף יפ הפיות. בהמשך נגיע אל העיירה 'לה', בירת החבל. כאן נצא למפגש עם ארגון נשים ייחודי. נשות לדאק הן נשים שונות בנוף ההודי. חוסנן וגאוותן נדירים בחברה ההודית, ונראה שבאו להן מתוך חיים
צמודים לטבע ונוכחות קבועה בקשיים וסכנות. נצא לטייל בסמטאות העיירה ובשווקיה.
הלינה בעיירה 'לה', בגובה של כ – 3,500 מטרים.

ימים 12 – 13 – ,14 3-5.8 עמק הנוברה Valley Nubra:
בדרכנו אל עמק הנוברה, נעלה בדרך מתפתלת דרך מעברי הרים וקרחונים . נחזה בנוף עוצר נשימה ונעבור באיזורי המרעה של בהמות היאק. נכיר את "עמק הפרחים": עמק מרוחק ויפה במיוחד, הנמצא על נתיב "דרך המשי" העתיקה. ניכנס אל אזור הדיונות שבעמק ונבקר באגם חבוי המקודש על ידי אנשי המקום. נתארח בבית משפחה וניפגש כאן עם קבוצת נשים מקומיות. באחד הערבים נעלה אל תצפית קסומה על העמק ועל ההרים שסביבו, המחליפים צבעם עם רדת היום.
הלינה בעמק הנוברה – 3 לילות , בגובה של כ – 3,000 – 3,100 מטרים.

יום ,15 6.8 מעמק הנוברה – אל העיירה 'לה' ומעבר ה"קרדונג-לה" La-Kardung:
היום נעלה בדרך מרשימה ביופיה, חוצה נחלים ופסגות ההימלאיה סביבנו, אל מעבר ההרים ה"קרדונג-לה" La-Khardung( 5606 מ'(, החוצה את "רכס לדאק"– המעבר הגבוה בעולם לרכב. תצפית עוצרת נשימה על "רכס הקרקורם" Karakuram. מסיב ענק המהווה את משולש הגבולות בין הודו, פקיסטאן וטיבט. גובה פסגות הקראקוראם עובר את 7000 המטרים ופסגתו, ה- K- 2 )שבפקיסטאן(, מגיעה ל- 8,611 מטר. נצפה על "קרחון הסיאצ'ן" Siachen המהווה את משולש הגבולות בין הודו, פקיסטאן וטיבט, המהווה אזור מחלוקת פוליטי. נצפה על עמק לדאק ו"רכס הסטוק" מדרום לנו ואל "עמק הנוברה" מצפון. בשעות אחר הצהרים נ גיע אל העיירה 'לה'. ניפגש עם נזירות מרשימות במיוחד, לשיחה על נשים ורוחניות . נעלה אל תצפית מקסימה מה"שנטי סטופה" Stupa Shanti -" מקדש השלום", הצופה על עמק לדאק, ועל הפסגות הסובבות את העיירה.

נלון בעיירה 'לה'.

ימים 16 – ,17 7-8.8 'לה' – דלהי – תל אביב:
הבוקר ניפרד מלדאק ונעלה על הטיסה שתיקחנו אל דלהי, אליה נגיע בשעות אחר הצהרים המוקדמות. צלילים, ריחות וקניות אחרונות בטרם ניפרד שוב מהודו… למחרת נתייצב לטיסה מדלהי לארץ. הנחיתה בתל אביב מתוכננת לשעה 16:25.

מחיר הטיול למטיילת בקבוצה בת 20 – 25 מטיילות: 6,500 $USD

  • הטיול במתכונת "הכל כלול " ובכלכלה מלאה, כולל מים – ללא הגבלה.
  • התוספת למטיילת בחדר ליחיד room Single – 1,220 דולר.
  • במצב של קבוצה בת 15 – 19 מטיילות, תחול תוספת למחיר הטיול של 200 דולר לנוסעת.
  • להערכתנו, סדר גודל של 100 דולר בלבד, בכיסה של המטיילת, יספיקו, כדי להשלים את כל ההוצאות האישיות לאורך הטיול כולו (פרט למתנות, מזכרות וקניות אישיות).
  • ויזה (אשרת הכניסה להודו) – הנפקת ויזת תיירות אלקטרונית להודו, לתקופה בת 30 יום / או לשנה / או ל 5 שנים, תונפק על ידי חברת ויזה בתקשורת ישירה מולם, ובתשלום ישיר של המטיילת לחברת ויזה.

 

חוק הגנת הצרכן:

  • מחיר הטיול המצוין כאן הנו המחיר במסלול הרגיל, אשר במקרה של ביטול השתתפות בטיול על ידי המטייל, דמי הביטול יהיו לפי המפורט בטופס הרישום, לכל מטייל ובכל גיל.
  • לבחירה במחיר הטיול במסלול המאפשר ביטול לפי חוק הגנת הצרכן, יש תוספת של 20% למחיר הטיול במסלול הרגיל.

 

הערות למחיר הטיול:

  • מחיר הטיול יבוטא בשקלים, ויחושב על פי מחירו הדולרי, כפול שער העברות והמחאות גבוה (שער רכישת הדולר בבנק המזרחי, ביום חישוב התשלום הנפקת מאזן התשלומים למטיילת), או ביום העסקים הקרוב שלאחר פדיון התשלום, (הגבוה מבינייהם כל עוד שער הדולר עומד על 3.5 שקלים ומעלה).
  • מחיר הטיול מחושב על פי שערי המטבע מול הדולר USD ומול הרופי ההודי, בזמן הוצאת תכנית זו. במצב ששער רכישת הדולר – USD המחושב, ירד למטה מ- 3.5
    שקלים לדולר, עלויות הטיול יבוטאו בשקלים ויחושבו על פי שער המינימום השקלי שנקבע – 3.5 ש"ח לדולר.
  • הטיול מתקיים בשירותי תיירות ברמה טובה, עם מקומות בהם רמת הלינות עממית. החדרים מסודרים ונקיים. מקומות הלינה יפהפיים ונבחרו בקפידה בשל מיקומם המיוחד והאווירה שהם מציעים, כערך מוסף לחוויית המקום.
  • הג'יפים ברמה גבוהה ונהוגים בידי נהגים מקצועיים, אנשי צוות מיומנים, העובדים איתנו כבר תקופה ארוכה. עד 3 מטיילות ברכב + נהג מקומי.
  • בטיול מסוג זה ובאזור כזה ייתכנו שינויים הנובעים מסיבות שונות. כמו מזגי אוויר, תקלות במערכת המקומית, שינויים בלוח הטיסות, חסימות דרכים ועוד… "על מטייל היוצא לטיול שכזה לקבל את השינויים בהבנה וחיוך כחלק מהחוויה".

 

מחיר הטיול כולל:

  • 4 טיסות עם חברת אייר אינדיה : 2 טיסות בינלאומיות , ועוד 2 טיסות פנים בתוך הודו.
  • כל הלינות, בחדר זוגי. מקומות הלינה בקשמיר ולדאק, הנם בתי הארחה / ריזורטים עממיים נקיים ונעימים, אשר נבחרו בקפידה ובעלי צביון ההולם את אווירת המקום.
  • כלכלה מלאה – 3 ארוחות ביום: בוקר, צהריים קלה וערב מלאה. כולל מים / מים מינרלים – ללא הגבלה .
  • כל הנסיעות ברכבים נוחים ומרווחים, עפ"י תכנית הטיול: בקשמיר רכבי טרנזיט/ מיניוואן, בלדאק ניסע בג'יפים טובים ומרווחים, עד 3 מטיילים ברכב + נהג מקומי.
  • מדריך שטח: דורון בן חיים, ד"ר דניאל נווה – הרצאות ברוח המסע, והנחיית הליכות התבוננות, מדריכים מקומיים במרבית ימי הטיול, וריקי כהן שתלווה את המסע ותתמוך…
  • כל הפעילויות והמפגשים שבתכנית הטיול – מפגשים, אירוע חגיגי בכפר, ועוד הפתעות…
  • דמי הכניסה לאתרים ותרומות למנזרים שבתכנית הטיול.
  •  אישורי הכניסה המיוחדים הנדרשים לאזורים המרוחקים בלדאק.
  • קופת טיפים, המחולקת לנותני השירותים המקומיים בהודו.
  •  דמי ההרשמה נכללים במחיר הטיול.
  • מפגש הכנה לטיול, בה יינתן תדרוך מקיף על כל הקורה בטיול. 'דף הכנה למטיילת ' יישלח למטיילים במייל, לקראת שיחת ההכנה.

 

מחיר הטיול אינו כולל:

  • ויזה (אשרת הכניסה להודו) – הנפקת ויזת תיירות אלקטרונית להודו, לתקופה בת 30 יום .
  • ביטוח נוסעים – חובה // * בדיקות קורונה. // * תשלום עבור אישורי צילום באתרים.
  • הוצאות בעלות אופי אישי כגון: ספא, טלפונים, כביסה, קניות אישיות, וכו..
  • כל פעילות עצמאית , ו/או שאינה במסגרת הקבוצה וחורג ת מ"תוכנית הטיול" .

 

סדרי הרשמה ותשלום:

  • עם ההרשמה לטיול יש לשלם מקדמה, למלא את טופס הרישום ולשלוח צילום דרכון, צבעוני, חד וברור, המצורף לטופס הרישום , או לשלוח במייל info@lagaatbehodu.co.il
  • התשלום לטיול מתבצע ב 3 פעימות:
  1. עם ההרשמה לטיול, יש לשלם מקדמה , שוות ערך ל 1500 דולר USD. תשלום זה יש לבצע בהעברה בנקאית, בשקלים, אל חשבון בנק: על שם לגעת בהודו, בנק מזרחי טפחות )סימנו 20(, סניף מ.ע. חיפה – .444 מספר חשבון : .617917
  2. תשלום שני, שווה ערך ל 3000 דולר USD, יבוצ ע לחשבון לגעת בהודו )בהעברה בנקאית / או בכרטיס אשראי(, עד תאריך .30.5.23
  3. תשלום שלישי, סך 2000 דולר USD, ישולמו בהודו ישירות לספק ההודי.
  • במידה שתהיה תוספת קבוצה קטנה, ו/או תוספת חדר ליחיד, תהיה השלמת תשלום כולל, לחשבון לגעת בהודו, עד תאריך .30.6.23
  • את רוב התשלום (פרט למקדמה והתשלום לספק בהודו), ניתן לשלם בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית. תשלום בכרטיס אשראי ניתן לחלק לעד- 6 תשלומים ללא כל תוספת.
  • פרטי חשבון הבנק להעברה בנקאית: חשבון על שם לגעת בהודו, בנק מזרחי טפחות )סימנו 20(, סניף מ.ע. חיפה – .444 מספר חשבון : .617917
  • תנאי הטיול, הרשומים כאן, כפופים לרשום בטופס הרישום ובנספח לטופס הרישום.

 

מתוכננים שני  מפגשי הכנה לטיול:
בערב, בכפר סבא:
31.5- בו נעשה הכרות בקבוצה בהנחיית ריקי כהן,
בהמשך, דורון בן חיים יסקור את מסלול הטיול ויינתן תדרוך מקיף על כל הקורה בטיול.
7.6- בו יתן ד״ר דניאל נווה את הרצאת המבוא לקראת המסע.

'דף הכנה למטיילת ' יישלח למטיילים במייל, לקראת שיחת ההכנה.

 

יצירת קשר:

לתקשר עם ריקי כהן בווטסאפ: 052-2311380
משרד לגעת בהודו: 04-6898088
לתשלום בכרטיס אשראי, יש להתקשר אל איתי: 052-8846746

באיחולים לטיול קסום, מהנה ומלא חוויות,
דורון, דניאל וריקי

שתפי ברשתות החברתיות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp chat