שתי נשים לבעל אחד – רק יתרונות. היתכן?..

שתי נשים לבעל אחד – רק יתרונות. היתכן?..

זיוה אישה שחורה נאה, בשנות ה-40 לחייה, היא חלק מקהילת  הישראלים העבריים בדימונה .

במפגש עם  משתתפות "מסע נשי" שיצאו לטיול נשים שהתקיים בדימונה הצהירה זיוה

"לבעלי יש אישה שניה ולי יש מכך הרבה טוב …. "

"אדונינו" כך היא מכנה את בעלה ביקש ממני להכניס לביתנו אישה שניה, הסכמתי מיד.  העמדתי לו מספר תנאים, כאשר עמד בהם נכנסה האישה השניה לחיינו. "

נשות "מסע נשי" הזדעזעו מהרעיון ושאלו- "איזה תנאים יכולים לפצות על הקנאה המכרסמת…?"

"בבקשה הקשיבו לתנאים ותגידו לי אם אתן לא הייתן שמחות כמוני לאשה שניה בבית.     עלייה לסייע לי להכין אוכל ל"אדונינו" לכבס לו, לטפל בילדים כולם..  שלה וכמובן גם בילדים שלי ועליה לשאת בכל עבודות הבית יחד איתי."

אישה נאה שישבה בקצה החדר, כל הזמן החליפה תגובות  עם חברתה לפתע לא יכלה יותר להתאפק, קמה ושאלה

-"איך אתן שתיכן מסתדרות בחדר המיטות?"

שתי שורות של שיניים לבנות וצחורות מתגלות כשזיוה מחייכת ועונה.

 "אין כלל בעיה,  אנו גרות בדירות נפרדות. קיבלנו החלטה שבשבוע אחד  3 ימים "אדונינו" ישן אצלי ו- 4 ימים הוא ישן אצלה , ובשבוע השני  הוא ישן אצלי 4 ימים ואצלה ישן 3 ימים.  אתן רואות כמה שזה פשוט. אני בטוחה שגם אתן בסתר לבכן הייתן רוצות להיות לבד – חופש מהבעל"

והיא ממשיכה " לכן אין עצמאות מוחלטת מהבעל, הרי הוא מגיע הביתה כל יום, לי יש חופש מלא ואני יכולה לעשות מה שבא לי בימים שהוא נימצא אצל האישה השניה. בנוסף כשהבעל שלכם לא מגיע הביתה אתן לא יודעות באיזו מיטה ועם הוא מבלה. אני מכירה את האישה השניה."

   שקט השתרר בחדר……נדמה היה שכל אחת בשקט בשקט עושה איזה חשבון נפש עם עצמה פנימה, חוויה נשית מיוחדת!!!.

זיוה לא הפסיקה לדבר ואמרה "תראו, אפילו יצאתי ללימודים בירושלים, השארתי את הילדים באחריות האשה השניה,  לולא היא לא הייתי יכולה ללמוד, בזכותה התפתחתי והתקדמתי בחיים ומצאתי עבודה מצוינת. "

רעש של לחשושים  נשמע בחדר ….

נדמה לי שכל הציניות והבקורתיות שמלאו את החדר כזיוה החלה לדבר….התחילו להתפוגג.  בחלל החדר נשאר משפט הסיום של זיוה, "אם רק הייתן יכולות לבחור אני בטוחה שהייתם מכניסות לביתכן אשה שניה" .

שתפי ברשתות החברתיות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp chat